Πεδίο εφαρμογής

Αυτές οι γενικές συνθήκες πωλήσεων (εφεξής: AGB) ισχύουν για όλο το ηλεκτρονικό μας κατάστημα στο www.mysecondear.de Συμβάσεις μεταξύ μας,

MySecandear Audiology Group gmbh

Regensburger Straße 5, 10777 Βερολίνο

Διευθύνων Σύμβουλος: Niklas Spichalsky, Julian Alexander Stechert

Επαρχιακό Δικαστήριο Berlin-Charlotturg, Αριθμός εγγραφής: HRB 213510 B

Αριθμός τηλεφώνου: 030 3080 6040

Διεύθυνση email: service@mysecondear.de

Και εσείς ως πελάτης μας.

  • Όλες οι συμφωνίες που έγιναν μεταξύ εσάς και εμάς σε σχέση με το συμβόλαιο αγοράς αποτελεσμάτων, ειδικότερα από αυτές τις συνθήκες πωλήσεων, τη δήλωση αποδοχής μας.
  • Η έκδοση αυτών των όρων και προϋποθέσεων ισχύει όταν ολοκληρώνεται η σύμβαση είναι Δεν δεχόμαστε
  • διαφορετικές συνθήκες του πελάτη. Αυτό ισχύει και αν δεν αντιταχθεί ρητά στη συμπερίληψη.
  • Συμβολαίο Συμπέρασμα

  • Η παρουσίαση και η εφαρμογή άρθρων στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν αποτελούν μια δεσμευτική προσφορά για τη σύναψη συμβολαίου αγοράς. Μπορείτε να προσθέσετε όλα τα στοιχεία στο εικονικό καλάθι αγορών κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αγορά το ακουστικό ή τα αξεσουάρ. Το καλάθι αγορών μπορεί να ρυθμιστεί ανά πάσα στιγμή με την προσθήκη ή την αφαίρεση των άρθρων. Για να φτάσετε στην ταμειακή μηχανή, κάντε κλικ στο καλάθι αγορών και στη συνέχεια στο κουμπί "Till".
  • Υποβάλλοντας μια παραγγελία μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος κάνοντας κλικ στο κουμπί "Pay Now", υποβάλετε μια νομικά δεσμευτική παραγγελία. Θα επιβεβαιώσουμε την πρόσβαση της παραγγελίας σας που υποβλήθηκε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Σε ένα τέτοιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν υπάρχει ακόμη δεσμευτική αποδοχή της παραγγελίας, εκτός εάν η αποδοχή εξηγηθεί εκτός από την επιβεβαίωση της πρόσβασης.
  • Μια σύμβαση προέρχεται μόνο εάν δεχόμαστε την παραγγελία σας μέσω της δήλωσης αποδοχής μας ή με την παράδοση των παραγγελιών.
  • Εάν η παράδοση των αγαθών που έχετε παραγγείλει δεν πρέπει να είναι δυνατή, για παράδειγμα, επειδή τα αντίστοιχα εμπορεύματα δεν είναι σε απόθεμα, θα αναφερθούμε σε δήλωση αποδοχής. Σε αυτή την περίπτωση, δεν προκύπτει μια σύμβαση. Θα σας ενημερώσουμε αμέσως και θα σας επιστρέψουμε αμέσως.
  • Θα ενημερωθείτε για πιθανές συνθήκες παράδοσης και πιθανούς περιορισμούς παράδοσης. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο service@mysecondear.de

    Πολιτική ακύρωσης

    Εάν είστε καταναλωτής, έχετε δικαίωμα απόσυρσης σύμφωνα με τις νόμιμες διατάξεις:

  • Δικαίωμα απόσυρσης
  • Έχετε το δικαίωμα να ανακαλέσετε αυτή τη σύμβαση εντός δεκατεσσάρων ημερών χωρίς να δώσετε λόγους.

    Η περίοδος ακύρωσης είναι δεκατέσσερις ημέρες από την ημέρα κατά την οποία εσείς ή ένα τρίτο μέρος που ονομάστηκε από εσάς, ο οποίος δεν είναι ο μεταφορέας που έχει ή έχει πάρει κατοχή.

    Για να ασκήσετε το δικαίωμά σας ακύρωσης, πρέπει να χρησιμοποιήσετε μια σαφή εξήγηση (z B. μια επιστολή που αποστέλλεται μέσω ταχυδρομείου ή ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) σχετικά με την απόφασή σας να ακυρώσετε αυτήν τη σύμβαση. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το συνημμένο έντυπο ακύρωσης δείγματος για αυτό, αλλά αυτό δεν έχει συνταγογραφηθεί. Μπορείτε επίσης να συμπληρώσετε ηλεκτρονικά και να μεταδώσετε τη φόρμα ακύρωσης του δείγματος ή μια άλλη σαφή εξήγηση στον ιστότοπό μας (www.mysecondear.de). Εάν χρησιμοποιήσετε αυτήν την επιλογή, θα σας στείλουμε μια επιβεβαίωση της παραλαβής μιας τέτοιας ανάκλησης.

    Για να διατηρήσετε την περίοδο ακύρωσης, αρκεί να στείλετε την ειδοποίηση στην άσκηση του δικαιώματος απόσυρσης πριν λήξει η περίοδος ακύρωσης.

  • Συνέπειες της ανάκλησης
  • Εάν ακυρώσετε αυτήν τη σύμβαση, έχουμε όλες τις πληρωμές που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (με εξαίρεση τα πρόσθετα έξοδα, τα οποία προκύπτουν από το γεγονός ότι έχετε διαφορετικό τύπο παράδοσης από αυτό που μας προσφέρει , έχουν επιλέξει τη φθηνότερη τυποποιημένη παράδοση) για να επιστρέψετε αμέσως και το αργότερο εντός δεκατέσσερις ημέρες από την ημέρα κατά την οποία έχει λάβει η κοινοποίηση της ανάκλησης αυτής της σύμβασης. Για αυτή την αποπληρωμή χρησιμοποιούμε τα ίδια μέσα πληρωμής που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή, εκτός αν συμφωνηθεί ρητά μαζί τους κάτι άλλο. Σε καμία περίπτωση δεν θα χρεωθείτε για αμοιβές για αυτήν την αποπληρωμή. Μπορούμε να αρνηθούμε την αποπληρωμή μέχρι να επιστρέψουμε τα αγαθά ή έως ότου δώσατε την απόδειξη ότι έχετε επιστρέψει τα αγαθά, ανάλογα με το ποια είναι η προηγούμενη ώρα.

    Έχετε τα αγαθά αμέσως και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός δεκατέσσερις ημέρες από την ημέρα κατά την οποία μας ενημερώνετε για την ανάκληση αυτής της σύμβασης, για να μας στείλετε ή να μας παραδώσετε. Η προθεσμία διατηρείται εάν στείλετε τα αγαθά πριν από την προθεσμία δεκατεσσάρων ημερών.

    Πρέπει μόνο να πληρώσετε για οποιαδήποτε απώλεια αξίας των αγαθών εάν αυτή η απώλεια αξίας οφείλεται στον χειρισμό της ποιότητας, των ιδιοτήτων και της λειτουργικότητας των αγαθών που δεν είναι απαραίτητα.

    30 ημέρες εγγύησης επιστροφής χρημάτων

  • Η MySecondear Audiology Group GmbH σας προσφέρει μια εγγύηση χρημάτων 30 ημερών πέρα ​​από το νόμιμο δικαίωμα απόσυρσης. Έτσι έχετε 30 ημέρες για να δοκιμάσετε τα αγαθά σε ειρήνη στο σπίτι. Η περίοδος δοκιμής αρχίζει με τη διατήρηση των αγαθών. Η ημερομηνία παράδοσης του παρόχου υπηρεσιών εφοδιαστικής είναι η ημερομηνία λήψης των αγαθών από τον πελάτη.
  • Εάν, αντίθετα με τις προσδοκίες, δεν πρέπει να είστε 100%ικανοποιημένοι, θα επιστρέψουμε το πλήρες τιμή αγοράς . Για το σκοπό αυτό, είστε υπεύθυνοι για την αποστολή ενός μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση service@mysecondear.de εκ των προτέρων ότι θα στείλετε τα αγαθά πίσω σε εμάς. Στη συνέχεια, πρέπει να επιστρέψετε τα αγαθά σε εμάς εντός 3 εργάσιμων ημερών. Η ημερομηνία αποστολής είναι καθοριστική για αυτό.
  • Από την εγγύηση χρημάτων 30 ημερών, όλα τα ακουστικά και τα αξεσουάρ περιλαμβάνουν αυτά, τα οποία αποτελούν μέρος του βασικού εξοπλισμού του αντίστοιχου βοηθήματος ακοής. Όλα τα άλλα αξεσουάρ με σειριακούς αριθμούς αποκλείονται από την εγγύηση χρημάτων 30 ημερών.
  • Οι ελλιπείς επιστροφές αποκλείουν προσωρινά μια επιστροφή μέχρι την πλήρη επιστροφή. Οι καταναλώσεις όπως οι μπαταρίες και τα φίλτρα είναι ικανές μόνο για αποζημίωση ως κλειστή συλλογική συσκευασία.
  • Η εγγύηση χρημάτων των 30 ημερών δεν ισχύει για ζημιές στο νερό στα αγαθά. Η εγγύηση χρημάτων των 30 ημερών αποκλείεται επίσης πλήρως στην περίπτωση της έντονα αμέλειας ή σκόπιμης ζημίας στα αγαθά, τα οποία από αυτά είναι υπεύθυνα ως πελάτης.
  • συσκευές δοκιμής

    Οι συσκευές δοκιμής δεν πρέπει να παραμένουν στον πελάτη για περισσότερο από 2 εβδομάδες μετά τη λήψη. Η περίοδος δοκιμής των βοηθημάτων ακοής δεν αλλάζει εάν τα αξεσουάρ είναι σε επισκευή κατά τη διάρκεια της περιόδου δοκιμής.

  • Αναλαμβάνουμε μόνο την επιστροφή της αποστολής των συσκευών δοκιμών εντός της Ευρώπης και αξίας € 49. Δεν αναλαμβάνουμε την αποστολή επιστροφής με λιγότερα αγαθά ή εκτός της Ευρώπης.
  • Προϋποθέσεις παράδοσης, προ -πληρωμή, διατήρηση του τίτλου

  • Είμαστε δικαίωμα σε μερικές παραδόσεις, στο βαθμό που αυτό είναι λογικό για εσάς.
  • Η περίοδος παράδοσης είναι περίπου πέντε έως επτά εργάσιμες ημέρες, εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά. Με την επιφύλαξη του κανονισμού στην παράγραφο 3 - αρχίζει με το συμπέρασμα της σύμβασης (βλ. § 2).
  • Εάν η πληρωμή πρέπει να γίνει εκ των προτέρων κατά την παραγγελία, η σύμβαση ολοκληρώνεται από το μόνο πράγμα που γίνεται από το μόνο πράγμα που παρέχεται από τα τραπεζικά σας στοιχεία και το αίτημα για πληρωμή από εμάς. Εάν η πληρωμή δεν έχει γίνει μετά την ημερομηνία λήξης και την περαιτέρω υπενθύμιση πληρωμής, η ομάδα της MySecondear Audiology GmbH παραιτείται από την συνάπτευση της σύμβασης ως συνέπεια της μη πληρωμής. Ως αποτέλεσμα, η παραγγελία δεν παραδίδεται ή αφήνεται να χρησιμοποιηθεί.
  • Εάν τα αγαθά βρίσκονται στην παράδοση και, λόγω του σφάλματος τους, δεν μπορούν να παραδοθούν ακόμη και μετά από τρεις προσπάθειες να παραδοθούν, διατηρούμε τον τρόπο αποχώρησης από τη σύμβαση και για να αφαιρέσουμε τα έξοδα για την αποστολή όταν επιστρέφουμε την τιμή αγοράς. li>
  • Τα παραδοθέντα αγαθά παραμένουν μέχρι την πλήρη πληρωμή του τιμή αγοράς Στην ιδιοκτησία μας σύμφωνα με το §§ 449 BGB. < /li>

    μετάδοση δοκιμής ακρόασης ως προϋπόθεση για την παράδοση

  • Για να σας παραδώσουμε βοηθήματα ακοής ). Εκτός από την αποστολή αυτή, εντός 30 ημερών από την επιβεβαίωση της παραγγελίας, διατηρούμε το δικαίωμα να αποχωρήσουμε από τη σύμβαση. Σε αυτή την περίπτωση, η σειρά δεν θα παραδοθεί. Εάν η τιμή αγοράς έχει ήδη καταβληθεί από εσάς, θα επιστραφεί.
  • Η βοηθήματα ακοής Εάν υπάρχει υπερευαισθησία (έτσι -αποκαλούμενη υπερκουσία ή πρόσληψη), πρέπει να μας πείτε πριν στείλετε το ακουστικό.
  • Τιμές και έξοδα αποστολής

  • Οι τιμές για τα συστήματα ακοής και τα αξεσουάρ μπορούν να βρεθούν στην αρχική σελίδα και στη διαδικασία check-out. All πληροφορίες τιμών βρίσκονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα Ακαθάριστες τιμές συμπεριλαμβανομένου του νόμιμου φόρου επί των πωλήσεων και είναι συν τα έξοδα αποστολής. Τα έξοδα αποστολής δίδονται στο πληροφορίες τιμών Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
  • Εάν πληρούμε την παραγγελία σας σύμφωνα με το τμήμα 4 (1) μέσω μερικών παραδόσεων, τα έξοδα αποστολής θα προκύψουν μόνο για την πρώτη μερική παράδοση. Εάν οι μερικές παραδόσεις γίνονται κατόπιν αιτήματός σας, υπολογίζουμε τα έξοδα αποστολής για κάθε μερική παράδοση.
  • Εάν ανακαλέσετε αποτελεσματικά τη συμβατική σας δήλωση σύμφωνα με το άρθρο 3, μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή των ήδη πληρωμένων εξόδων για τη ναυτιλία σε εσάς (έξοδα επιστροφής) σύμφωνα με τις νομικές απαιτήσεις (βλ. Για άλλες συνέπειες απόσυρσης Τμήμα 3 παράγραφος 2)
  • Όροι πληρωμής και καθυστέρησης

  • Το ποσό τιμολογίου για πωλήσεις, υπηρεσίες και επισκευές οφείλεται στον πληρωτή με την παράδοση/παράδοση του τιμολογίου. Μερικές πληρωμές είναι δυνατές μόνο εάν έχουν συμφωνηθεί εκ των προτέρων. Είναι καθυστερημένα με την πληρωμή το αργότερο εάν δεν αντέξουν οικονομικά τις συνέπειες της καθυστέρησης εντός 14 ημερών από την ημερομηνία λήξης και την πρόσβαση σε ένα τιμολόγιο. Αυτό δεν ισχύει αν αποδείξετε ότι δεν είστε υπεύθυνοι για την απουσία της πληρωμής. Το ποσό του τιμολογίου πρέπει να καταβληθεί κατά τη διάρκεια της προεπιλεγμένης ώρας. Το προεπιλεγμένο επιτόκιο είναι 5 ποσοστιαίες μονάδες πάνω από το βασικό επιτόκιο για το έτος.
  • Για τους πελάτες που είναι ασφαλισμένοι από το νόμο, παράγραφος 1, μετά την παραλαβή του τιμολογίου/αγαθών. Πληρώνετε μόνο τη διαφορά μειωμένη για τη επιχορήγηση (η δική σας συνεισφορά).
  • Η πληρωμή τιμής αγοράς γίνεται με μια πληρωμή. Εάν θέλετε να πραγματοποιήσετε την πληρωμή σας σε δόσεις, επικοινωνήστε με το service@mysecondear.de. Στην περίπτωση των τρίτων παρόχων που έχουν ανατεθεί για επεξεργασία πληρωμών, οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις ισχύουν από αυτούς τους παρόχους.
  • Μπορείτε να επιλέξετε το τιμή αγοράς και τα έξοδα αποστολής ανάλογα με την επιλογή σας με τη διαδικασία πληρωμής που καθορίζεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα . Σε περίπτωση εξουσιοδότησης ή πληρωμής από την Klarna, American Express, Amazon Pay, Apple Pay, Google Pay, PayPal, Pay Pay, EC/Maestro ή πιστωτική κάρτα . Εκτός από την ανάκληση, μια χορηγούμενη εξουσιοδότηση ισχύει επίσης για περαιτέρω παραγγελίες.
  • αντιστάθμιση και δικαίωμα διατήρησης

  • Δεν έχετε το δικαίωμα να υπολογίζετε ενάντια στις αξιώσεις μας, εκτός εάν οι ανταπόκτες σας είναι νομικά καθιερωμένες ή αδιαμφισβήτητες. Επίσης, έχουν δικαίωμα να αντισταθμίσουν τους ισχυρισμούς μας, εάν διεκδικήσετε επιπλοκές ή ανταμοιβές από την ίδια σύμβαση αγοράς.
  • Ως αγοραστής, μπορείτε να ασκήσετε μόνο δικαίωμα διατήρησης εάν η ανταγωγή σας προέρχεται από το ίδιο συμβόλαιο αγοράς.
  • Δικαιώματα εγγύησης

  • Είμαστε υπεύθυνοι για αντικείμενα που παραδίδονται για υλικές ή νομικές ελλείψεις σύμφωνα με τους ισχύοντες νομικούς κανονισμούς, ιδίως §§ 434 κ.ε. Η περίοδος περιορισμού για νόμιμες αξιώσεις για ελαττώματα είναι δύο χρόνια και αρχίζει με την παράδοση των αγαθών.
  • Οποιαδήποτε εγγυήσεις πωλητή που δίνεται από εμάς για ορισμένα άρθρα ή εγγυήσεις κατασκευαστή καθορισμένων αντικειμένων ή οι κατασκευαστές ορισμένων στοιχείων συμβαίνουν εκτός από τις αξιώσεις για υλικά ή νομικά ελαττώματα κατά την έννοια της παραγράφου 1. Λεπτομέρειες για το πεδίο εφαρμογής τέτοιων εγγυήσεων αποτέλεσμα από τις συνθήκες εγγύησης που μπορεί να κλειστούν.
  • Εάν υπάρχουν ελαττώματα που είναι αναγνωρίσιμα όταν τα αγαθά λαμβάνονται, πρέπει να τα εμφανίσετε αμέσως μετά την εξέταση. Τα ελαττώματα που δεν εμφανίζονται εγκαίρως θεωρούνται εγκεκριμένα και τα αγαθά είναι απαλλαγμένα από ελάττωμα. Εάν δεν υπάρχει υλικό ελάττωμα εντός έξι μηνών το αργότερο από τη μεταφορά κινδύνου, πιστεύεται ότι το θέμα ήταν απαλλαγμένο από ελάττωμα σε περίπτωση μεταφοράς κινδύνου (αντίστροφη από την § 477 BGB).
  • Τα ελαττώματα πρέπει να αναφέρονται γραπτώς σε μορφή κειμένου σύμφωνα με το άρθρο 126Β BGB
  • ευθύνη

  • Είμαστε υπεύθυνοι σε εσάς σε όλες τις περιπτώσεις συμβατικής και μη συμμαχικής ευθύνης σε περίπτωση προθέσεων και βαριάς αμέλειας σύμφωνα με τις νόμιμες διατάξεις για αποζημίωση ή αποζημίωση για ανεπιτυχείς δαπάνες.
  • Σε άλλες περιπτώσεις, είμαστε υπεύθυνοι μόνο σε άλλες περιπτώσεις - αν όχι στην παράγραφο 4 - μόνο εάν υπάρχει παραβίαση μιας συμβατικής υποχρέωσης, η εκπλήρωση της οποίας επιτρέπει την ορθή εφαρμογή της σύμβασης στην πρώτη θέση και εσείς μπορεί να εμπιστευτεί τακτικά ως πελάτη (έτσι -που ονομάζεται Cardinal υποχρέωση), και περιορίζεται στην αντικατάσταση της προβλέψιμης και τυπικής ζημιάς. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, η ευθύνη μας αποκλείεται με την επιφύλαξη της κανονιστικής ρύθμισης στην παράγραφο 4.
  • Ειδικότερα, δεν είμαστε υπεύθυνοι για περιπτώσεις που δημιουργήθηκαν λόγω λανθασμένα μεταδιδόμενων δοκιμών ακοής ή τους υποβλήθηκαν ως πελάτης. Β. Αφήνοντας σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την υπερευαισθησία.
  • Η ευθύνη μας για ζημιές από την παραβίαση της ζωής, του σώματος ή της υγείας και σύμφωνα με τον νόμο περί ευθύνης του προϊόντος παραμένει ανεπηρέαστη από τους παραπάνω περιορισμούς και εξαιρέσεις.
  • Πληροφορίες σχετικά με τα συστήματα ακοής

  • Τα ακουστικά βοηθήματα που προσφέρονται από την ομάδα Myscondear Audiology Group GmbH σας παρουσιάζονται από το ακουστικοί ακουστικοί της ομάδας Myscondear Audiology GmbH li>
  • Η ομάδα Audiology MySecandear GmbH προσφέρει συμβουλευτικά ραντεβού με το ακουστικούς ακουστικούς για τον καθορισμό του βοηθήματα ακοής για περίοδο έξι ετών του συστήματος ακοής μέσω απομακρυσμένης συντήρησης
  • Οι ημερομηνίες διαβούλευσης που προσφέρει η MySecondear Audiology Group GmbH συνδέονται με πολλές προσπάθειες. Εάν συνεπώς δεν μπορείτε να παρατηρήσετε τη συμφωνημένη ημερομηνία, πρέπει να την ακυρώσετε τουλάχιστον 24 ώρες πριν.
  • Η αξιολόγηση της απώλειας ακοής αναλαμβάνει έναν εξειδικευμένο ακουστικό ακρόασης. Σε περίπτωση υψηλού βαθμού απώλειας ακοής, τα κέρδη και η εκτύπωση των αυτιών πραγματοποιούνται στο site μας στο Βερολίνο ή από έναν από τους ακουστικούς μας στην περιοχή σας.
  • Σημειώσεις σχετικά με τη διάθεση των μπαταριών σύμφωνα με το Battg

  • Μια μπαταρία σύμφωνα με τον νόμο της μπαταρίας (Battg) είναι ένα άρθρο κατανάλωσης κατά την έννοια του τμήματος 92 (1) BGB, επειδή η επιδιωκόμενη χρήση του είναι σε κατανάλωση.
  • Οι μπαταρίες και οι μπαταρίες δεν μπορούν να απορριφθούν σε οικιακά απόβλητα. Οι ιδιοκτήτες παλαιών μπαταριών πρέπει να καταγράφονται σύμφωνα με το τμήμα 11 (1) s.1 Battg. Οι μπαταρίες αλκοόλ συσκευών καταγράφονται αποκλειστικά μέσω σημείων συλλογής που συνδέονται με το κοινό σύστημα απόσυρσης ή το σύστημα επιστροφής του κατασκευαστή.
  • Μπορείτε είτε να στείλετε τις μπαταρίες πίσω σε εμάς είτε να τους δώσετε δωρεάν. Είμαστε περιορισμένοι στην αποδοχή των μπαταριών και των μπαταριών που έχουμε στην περιοχή μας.
  • Εφαρμοστέος νόμος και τόπος δικαιοδοσίας

  • Ο νόμος της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας ισχύει για τον αποκλεισμό του νόμου περί πωλήσεων των Ηνωμένων Εθνών (CISG). Εάν έχετε υποβάλει την παραγγελία ως καταναλωτή και έχετε τη συνήθη διαμονή σας σε άλλη χώρα κατά τη στιγμή της παραγγελίας σας, η εφαρμογή υποχρεωτικών νομικών διατάξεων αυτής της χώρας παραμένει ανεπηρέαστη από την επιλογή του νόμου που γίνεται στην πρόταση 1.
  • Εάν είστε έμπορος και εδρεύετε στη Γερμανία τη στιγμή της τάξης, ο αποκλειστικός τόπος δικαιοδοσίας είναι η έδρα του πωλητή, Βερολίνο. Επιπλέον, οι εφαρμοστέες νομικές διατάξεις ισχύουν για την τοπική και διεθνή ευθύνη.
  • Επίλυση διαφορών: Η Επιτροπή της ΕΕ δημιούργησε μια πλατφόρμα Διαδικτύου για διαδικτυακές διαφορές. Η πλατφόρμα χρησιμεύει ως σημείο επαφής για τον εξωδικαστικό διακανονισμό των διαφορών σχετικά με τις συμβατικές υποχρεώσεις που προκύπτουν από συμβόλαια αγοράς ηλεκτρονικών αγορών. Περισσότερες πληροφορίες διατίθενται στον ακόλουθο σύνδεσμο: http://ec.europa.eu/consumers/odr . Δεν είμαστε ούτε έτοιμοι ούτε υποχρεούμενοι να συμμετάσχουμε σε μια διαδικασία διακανονισμού διαφορών μπροστά σε ένα συμβούλιο διαιτησίας των καταναλωτών.
  • Ημερομηνία έκδοσης: 01.05.2022