Σχετικά με εμάς

Πίσω από την MySecondEar βρίσκεται μια ισχυρή ομάδα ακουολόγων και καινοτόμων που έχουν θέσει ως αποστολή τους να ταρακουνήσουν την αγορά ακουστικών βοηθημάτων και να επιφέρουν μόνιμες θετικές αλλαγές. Πιστεύουμε ότι η άριστη ακοή πρέπει να είναι προσβάσιμη σε όλους. Εργαζόμαστε καθημερινά για να το καταστήσουμε αυτό δυνατό."

Ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλός μας Niklas Spichalsky φοράει ο ίδιος ακουστικά βαρηκοΐας για πάνω από 20 χρόνια και, ως εκ τούτου, γνώριζε πολύ καλά τις δυσκολίες της αγοράς ακουστικών βαρηκοΐας.

Από τον υψηλό βαθμό αδιαφάνειας στην αγορά, την έλλειψη ευελιξίας, έως τις εντελώς υπερβολικές τιμές.

Για να αντιμετωπίσει όλα αυτά τα προβλήματα, ίδρυσε την MySecondEar μαζί με τον Julian Stechert. Με τη βοήθεια της ομάδας τους από ακουστικούς, αρχιακουστικούς και συμβούλους ακοής, οι δύο τους είναι σήμερα διευθύνοντες σύμβουλοι ενός από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα ακουστικά στη Γερμανία.

Ναι! Η εταιρεία είναι εγγεγραμμένη στην biha - την Ομοσπονδιακή Συντεχνία Ακουστικών Βοηθημάτων Ακοής - η οποία είναι η οργάνωση-ομπρέλα του κλάδου των ακουστικών βοηθημάτων ακοής στη Γερμανία. Όποιος είναι εγγεγραμμένος εκεί όχι μόνο έχει συμβάσεις με όλα τα νόμιμα ταμεία ασφάλισης υγείας στη Γερμανία, αλλά απολαμβάνει επίσης υψηλό κύρος στα ιδιωτικά ταμεία ασφάλισης υγείας και στους ίδιους τους κατασκευαστές ακουστικών βαρηκοΐας. Ως ο νέος σας ακουστικός, είμαστε δίπλα σας ως συνεργάτης για όλα τα θέματα που σχετίζονται με τα ακουστικά βαρηκοΐας και την απώλεια ακοής.

Διαδικασία αγοράς ακουστικού βαρηκοΐας

Είναι εφικτό! Αυτά είναι τα βήματα που ακολουθείτε μαζί μας:

1. Ζητάτε προσφορά για το ακουστικό που επιθυμείτε.

2. Ο προσωπικός σας ακουολόγος ή σύμβουλος ακοής επικοινωνεί μαζί σας για να διευκρινίσει τυχόν εκκρεμότητες. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί μας στα τηλέφωνα +49 30 3080 6040 (Γερμανία), +43 720 816056 (Αυστρία) ή +41 43508 46 42 (Ελβετία).

3. Στέλνετε πρώτα στον προσωπικό σας ακοοπροθετιστή ή σύμβουλο ακοής την τρέχουσα συνταγή από τον ΩΡΛ γιατρό σας με το τεστ ακοής που έχει γίνει σε αυτήν μέσω e-mail.

4. Όταν δώσετε το "ΟΚ", ο ακοοπροθετιστής ή ο σύμβουλος ακοής σας δημιουργεί μια ατομική παραγγελία για εσάς και σας στέλνει τον κατάλληλο σύνδεσμο παραγγελίας με e-mail.

5. Αφού εξετάσετε τα πάντα, μπορείτε να ξεκινήσετε την παραγγελία μόνοι σας ή εναλλακτικά να το κάνετε μαζί με τον σύμβουλο ακοής σας.

6. Τώρα τα ακουστικά σας είναι έτοιμα για αποστολή. Με βάση το τεστ ακοής σας, οι συσκευές θα προκαθοριστούν και θα αποσταλούν ταχυδρομικώς στο σπίτι σας.

7. Αφού παραλάβετε τα ακουστικά βαρηκοΐας, θα πραγματοποιηθεί στη συνέχεια η εξ αποστάσεως προσαρμογή με τον προσωπικό σας υπεύθυνο από το τμήμα ακουστικής μας. Η διαδικασία για την εξ αποστάσεως προσαρμογή θα σας γνωστοποιηθεί λεπτομερώς εκ των προτέρων.

Οπότε μπορείτε να δείτε ότι η ηλεκτρονική αγορά εξ αποστάσεως στο MySecondEar κάθε άλλο παρά περίπλοκη είναι και μάλιστα εξαιρετικά βολική! Εάν θέλετε να εξοφλήσετε την αγορά του ακουστικού σας με την υποχρεωτική ασφάλιση υγείας σας, είναι απαραίτητο τουλάχιστον ένα ραντεβού για την παραλαβή σε ένα από τα εξειδικευμένα καταστήματά μας. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να κάνετε το πρώτο βήμα και να προβείτε σε μια μη δεσμευτική έρευνα! Ανυπομονούμε να σας ακούσουμε!

Υποβάλετε μια μη δεσμευτική έρευνα τώρα >>

Όλα όσα χρειάζεστε για να λειτουργήσουν τα ακουστικά βαρηκοΐας. Συγκεκριμένα, πρόκειται για:

  • Το επιθυμητό ακουστικό
  • Έναν σταθμό φόρτισης ή ένα πακέτο μπαταριών (60 τεμ.
  • Εξωτερικά ακουστικά
  • Αποχρώσεις σε διάφορα μεγέθη και σχήματα
  • Φίλτρα ακουστικών βοηθημάτων
  • Ένα σετ καθαρισμού
  • Μια θήκη ακουστικών βοηθημάτων

Όλα αυτά περιλαμβάνονται δωρεάν, δηλαδή περιλαμβάνονται ήδη στις τιμές ακουστικών βοηθημάτων. Επιπλέον, δικαιούστε έξι χρόνια δωρεάν προσαρμογών!

Ενδιαφέρεστε για ακουστικό βαρηκοΐας; Στείλτε μας τώρα ένα μη δεσμευτικό ερώτημα!

Υποβάλετε μια μη δεσμευτική ερώτηση τώρα >>

Ναι! Η διαδικασία που περιγράφεται παραπάνω είναι μόνο ένας τρόπος, θα χαρούμε να σας υποδεχτούμε σε ένα από τα εξειδικευμένα καταστήματά μας. Μπορείτε να μας βρείτε στο Βερολίνο Schöneberg (Regensburger Str. 5, 10777 Berlin), στο Ντόρτμουντ (Olpe 29, 44135 Dortmund) ή στο Αμβούργο (Überseeboulevard 2, 20457 Hamburg).

Αρκεί να μας καλέσετε για να κλείσετε ραντεβού στο +49 30 3080 6040 (Γερμανία), +43 720 816056 (Αυστρία) ή +41 43508 46 42 (Ελβετία) ή να μας γράψετε ένα email στο hallo@mysecondear.de. Σε περίπτωση αγοράς, μπορείτε επίσης να πληρώσετε επιτόπου με κάρτα.

Τιμές και πληρωμή

Με λίγα λόγια, είναι επειδή το MySecondEar είναι αποτελεσματικό και ψηφιακά εστιασμένο.

Στην αγορά ακουστικών βαρηκοΐας, τίποτα δεν έχει αλλάξει εδώ και πάρα πολύ καιρό. Λίγες εταιρείες κυριαρχούν στην αγορά και, κατά συνέπεια, στις τιμές. Η MySecondEar αντιδρά σε αυτό, εστιάζοντας σε σύγχρονες, αποτελεσματικές λύσεις:

Βελτιστοποιημένες διαδικασίες

Η ομάδα μας διαθέτει εκτεταμένες γνώσεις και εμπειρία στην ηλεκτρονική εξυπηρέτηση πελατών και, φυσικά, στα εξειδικευμένα καταστήματά μας. Προσαρμόζουμε τα ακουστικά σας βοηθήματα εξ αποστάσεως, με ευελιξία και ανεξαρτήτως τοποθεσίας.

Χωρίς υπερτιμημένο μάρκετινγκ

Η διαφήμισή μας γίνεται κυρίως στο διαδίκτυο και στο διαδίκτυο. Αυτό μας επιτρέπει να στοχεύουμε το μάρκετινγκ μας πιο αποτελεσματικά και έχει μεγάλη εξοικονόμηση χρημάτων. Δεν διαφημιζόμαστε στην τηλεόραση ή το ραδιόφωνο.

Δεν έχουμε ακριβούς πρεσβευτές μάρκας

Θέλουμε να σας καθοδηγήσουμε στην καλή ακρόαση και δεν χρειαζόμαστε ηθοποιούς ή παρουσιαστές με συμβόλαιο. Αυτοί συχνά δεν φορούν οι ίδιοι ακουστικά βαρηκοΐας και είναι δαπανηροί.

Μεταφέρουμε την τεράστια εξοικονόμηση απευθείας σε εσάς! Γιατί ως χρήστης ακουστικών βαρηκοΐας και ιδρυτής του MySecondEar, ο Niklas Spichalsky είναι πεπεισμένος ότι η καλή ακοή πρέπει επιτέλους να είναι προσιτή και όχι πλέον πολυτέλεια!

Ορισμός και πεδίο εφαρμογής της κατ' αποκοπήν αμοιβής επισκευής: Η κατ' αποκοπήν αμοιβή επισκευής είναι μια εφάπαξ πληρωμή που καταβάλλεται από τις υποχρεωτικές ασφαλιστικές εταιρείες για την υπηρεσία 6 ετών. Για τα βασικά ακουστικά βαρηκοΐας (χωρίς πρόσθετη πληρωμή από εσάς), όλα τα έξοδα επισκευής καλύπτονται κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Το κατ' αποκοπήν τέλος επισκευής δεν καλύπτει ακουστικά βαρηκοΐας υψηλότερης ποιότητας που αγοράστηκαν με πρόσθετη πληρωμή. Τυχόν πρόσθετα έξοδα επισκευής που προκύπτουν ως αποτέλεσμα των ακουστικών βαρηκοΐας υψηλότερης ποιότητας θα τιμολογούνται. Αυτό σημαίνει ότι απολαμβάνετε την καλύτερη εξυπηρέτηση και μπορείτε να βασίζεστε στα ακουστικά σας!

Κάλυψη κόστους για ακουστικά βαρηκοΐας υψηλότερης ποιότητας: Για ακουστικά βαρηκοΐας υψηλότερης ποιότητας που υπόκεινται σε συμμετοχή, η ασφαλιστική εταιρεία καλύπτει ένα σταθερό ποσό του κόστους επισκευής μέσω του κατ' αποκοπήν τέλους επισκευής. Οι πρόσθετες δαπάνες, ιδίως οι δαπάνες επισκευής λόγω του καλύτερου εξοπλισμού ή της αντικατάστασης των αναλωσίμων, πρέπει να βαρύνουν τον ίδιο τον ασφαλισμένο.

Συντήρηση και συστάσεις για νέες αγορές: Το κατ' αποκοπήν κόστος εξυπηρέτησης των ασφαλιστικών εταιρειών, το οποίο κυμαίνεται μεταξύ 120 και 154,70 ευρώ, καλύπτει επίσης τις εργασίες συντήρησης και επισκευής. Στο τέλος της εξαετούς διάρκειας συνιστάται συχνά νέα αγορά, ιδίως εάν το κόστος επισκευής υπερβαίνει το κόστος της νέας αγοράς. Η τακτική συντήρηση και φροντίδα, καθώς και η συμβουλή ενός ακουστικού σε περίπτωση επισκευής είναι απαραίτητες για τη μακροζωία του ακουστικού.

Επιλογές πληρωμής και προστασία

Προσφέρουμε διάφορους τρόπους πληρωμής για την εξυπηρέτησή σας:

  • PayPal (με προστασία αγοραστή)
  • Klarna
  • τραπεζικό έμβασμα
  • Amazon Pay
  • πιστωτική κάρτα

Σαν άτομο με νόμιμη ασφάλιση υγείας στη Γερμανία, πληρώνετε μόνο την ατομική σας συμμετοχή. Όταν πληρώνετε με PayPal, επωφελείστε από την προστασία αγοραστή, η οποία σας προσφέρει πρόσθετη ασφάλεια. Εάν προκύψουν απρόβλεπτα προβλήματα, μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας με την PayPal και να μην αναλάβετε κανένα ρίσκο.

Ασφάλιση υγείας

Ναι! Ως εγγεγραμμένος ακουστικός στην biha, την Ομοσπονδιακή Συντεχνία Ακουστικών Βοηθημάτων Ακοής, έχουμε συμβόλαια με όλες τις γερμανικές, νόμιμες ασφαλιστικές εταιρείες υγείας. Έτσι, πληρώνετε μόνο τη διαφορά μειωμένη κατά την επιδότηση (δική σας συμμετοχή) και εμείς αναλαμβάνουμε τη διεκπεραίωση με την ασφαλιστική σας εταιρεία.

Εάν είστε ιδιωτικά ασφαλισμένος, απλά υποβάλλετε μόνοι σας το λογαριασμό και λαμβάνετε πίσω την ατομική σας επιδότηση.

Αυτό εξαρτάται, μεταξύ άλλων, από την ασφαλιστική εταιρεία υγείας στην οποία είστε ασφαλισμένοι. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτό, είναι καλύτερο να επικοινωνήσετε απευθείας με τον προσωπικό σας σύμβουλο ακοής ή να μας καλέσετε στο +4143 5084 642 (Ελβετία) ή +43 720 816 056 (Αυστρία) ή +4930 311 939 65 (Γερμανία), εάν δεν έχετε ακόμη έρθει σε επαφή μαζί μας.

Αποστολή και επιστροφές

Αποστέλλουμε ακουστικά βαρηκοΐας εντός Γερμανίας, Αυστρίας, Ελβετίας και γενικά εντός Ευρώπης.

Για αποστολή εκτός Ευρώπης, είναι προτιμότερο να μας καλέσετε στο +49 30 3080 6040 (Γερμανία), +43 720 816056 (Αυστρία), +41 43508 46 42 (Ελβετία) ή να μας γράψετε στο service@mysecondear.de.

.

Η αποστολή είναι επίσης δωρεάν για τα νέα σας ακουστικά βαρηκοΐας. Αναλαμβάνουμε επίσης τη διεκπεραίωση των τελωνειακών διαδικασιών. Έτσι, για τους πελάτες μας από την Ελβετία, ισχύουν επίσης οι τιμές που αναφέρονται στην ιστοσελίδα, εντελώς χωρίς κρυφά έξοδα.

.

Τα ακουστικά βαρηκοΐας αποστέλλονται σε εσάς δωρεάν εντός της Ευρώπης. Τα αξεσουάρ ακουστικών βαρηκοΐας και οι μπαταρίες δεν επιβαρύνονται επίσης με έξοδα αποστολής, εάν η αξία της παραγγελίας είναι τουλάχιστον 49€ (99€ εκτός Γερμανίας και 149€ στην Ελβετία). Κάτω από αξία παραγγελίας 49€, ισχύουν έξοδα αποστολής 4,90€ (9,90€ εκτός Γερμανίας και 29,90€ εκτός ΕΕ).

Εντός ΕΕ, αποστέλλουμε τα δέματα με τον συνεργάτη μας DHL. Μόλις το δέμα μας παραδοθεί στον συνεργάτη μας, θα λάβετε από εμάς επιβεβαίωση αποστολής μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα βρείτε τον αριθμό αποστολής (ID) και έναν σύνδεσμο με τον οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε την παραγγελία.

Εδώ μπορείτε να μεταβείτε στην παρακολούθηση της αποστολής από την DHL >>

.

Δικαίωμα επιστροφής

Ναι!

Κατά τη διάρκεια των κανονικών φάσεων δοκιμής, θα λάβετε συσκευές δοκιμής από τον ακουστικό σας. Επομένως, αυτές οι δοκιμαστικές συσκευές δεν είναι οι τελικές συσκευές που τελικά αγοράζετε. Με εμάς, είναι λίγο διαφορετικά.

Παραλαμβάνετε την τελική συσκευή απευθείας από εμάς, αλλά έχετε μια εγγύηση 30 ημερών για να νιώσετε καλά. Έτσι, αν μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα διαπιστώσετε ότι η συσκευή δεν σας ταιριάζει ή αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να υπαναχωρήσετε από την αγορά δωρεάν και να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων.

Είμαστε όμως πεπεισμένοι ότι δεν θα μετανιώσετε για την αγορά σας. Αυτό αποδεικνύεται και από τις πολλές θετικές κριτικές των πελατών μας. Για παράδειγμα, στο TrustedShops.

Εγγύηση και ασφάλιση

Όλα τα ακουστικά βαρηκοΐας Oticon, Starkey, ReSound και Phonak συνοδεύονται από πενταετή εγγύηση για τη συσκευή και την μπαταρία. Όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές προσφέρουν διετή εγγύηση.

Τα αξεσουάρ συνοδεύονται από εγγύηση ενός έτους και τα ανταλλακτικά, όπως τα πρώην ακουστικά, έχουν εγγύηση έξι μηνών.

Τα ακουστικά μας καλύπτονται από υλικά και κατασκευαστικά ελαττώματα από τη στιγμή της παράδοσης. Λάβετε υπόψη ότι οι ζημιές που προκαλούνται από ακατάλληλο χειρισμό ή επισκευές από μη εξουσιοδοτημένα άτομα δεν καλύπτονται από την εγγύηση.

Ναι, προσφέρουμε επίσης μια επιλογή ασφάλισης για τα ακουστικά σας βαρηκοΐας. Συνεργαζόμαστε με τον συνεργάτη μας Alteos, ο οποίος ανήκει στον όμιλο AXA. Εκεί μπορείτε να συνάψετε ασφάλιση για τα ακουστικά σας βοηθήματα για να προστατευτείτε από απώλεια, κλοπή και άλλα. Για περισσότερες πληροφορίες και για να συνάψετε ασφάλιση, επισκεφθείτε τη διεύθυνση Alteos Hörgeräte Versicherung.

Εγγυήσεις / Ασφάλιση

Όλα τα ακουστικά βαρηκοΐας συνοδεύονται στάνταρ από διετή εγγύηση.

Οι εξαιρέσεις σε αυτό είναι τα Phonak (από 01.01. 2022), Oticon (από 06.04.2022), Starkey (από 01.05.2022) και ReSound (από 01.06.2022). Εδώ, όλες οι συσκευές συνοδεύονται από πενταετή εγγύηση για την ίδια τη συσκευή και επίσης από πενταετή εγγύηση για την επαναφορτιζόμενη μπαταρία που περιλαμβάνεται στην τιμή.

Τα αξεσουάρ συνοδεύονται από κατ' αποκοπήν εγγύηση ενός έτους.

Τα ανταλλακτικά (π.χ. πρώην ακουστικά) συνοδεύονται από εξάμηνη εγγύηση.

Ναι. Με εφάπαξ χρέωση 99€ ανά αυτί, μπορείτε να προσθέσετε επέκταση της εγγύησης σε τέσσερα χρόνια. Σε ορισμένους κατασκευαστές, η τυπική εγγύηση είναι ήδη πέντε έτη. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτή τη μία ερώτηση παραπάνω.

Τα προσφερόμενα ακουστικά βαρηκοΐας συνοδεύονται από εγγύηση υλικών και κατασκευής από τη στιγμή της παράδοσης. Η εγγύηση αυτή καλύπτει ελαττώματα στην κατασκευή και τα υλικά του ίδιου του ακουστικού οργάνου, αλλά όχι τα αξεσουάρ, όπως μπαταρίες, σωλήνες, ηχεία, ακουστικά, προστατευτικά κεριού κ.λπ..... Προβλήματα που οφείλονται σε κακή χρήση, ακατάλληλο χειρισμό ή επισκευές από μη εξουσιοδοτημένα άτομα δεν καλύπτονται από την εγγύηση ή ενδέχεται να οδηγήσουν στην απώλειά της.

.

Επισκευές

Εάν προκύψει κάποια αξίωση εγγύησης, θα την αναλάβουμε φυσικά δωρεάν. Θα σας αποστείλουμε δωρεάν μια συσκευή αντικατάστασης.

2 Θα λάβετε από εμάς μια ετικέτα αποστολής για την αποστολή της συσκευής σας που χρήζει επισκευής, φυσικά δωρεάν.

3. Θα αναλάβουμε τη διεκπεραίωση και την επισκευή.

4. Θα αντικαταστήσουμε τη συσκευή.

Ακόμη και μετά τη λήξη της περιόδου εγγύησης, είμαστε πάντα στη διάθεσή σας ως ακουστικός για επισκευές.

Αν πρέπει να διεκπεραιώσετε την επισκευή μέσω ενός από τα εξειδικευμένα καταστήματά μας, τα βήματα έχουν ως εξής:

1. Κλείνετε ραντεβού μαζί μας για την επισκευή του ακουστικού σας.

2. Εάν δεν μπορούμε να διεκπεραιώσουμε την επισκευή απευθείας στο εξειδικευμένο κατάστημα, θα σας παρέχουμε ένα δανεικό ακουστικό βοήθημα, όσο διαρκεί η επισκευή του ακουστικού σας.

3. Αναλαμβάνουμε την επεξεργασία και την επισκευή.

4. Πραγματοποιείται νέα αντικατάσταση.

.

Όταν λήξει η περίοδος εγγύησης των δύο ή τεσσάρων ετών, θα πληρώσετε τις ακόλουθες τιμές ανά ακουστικό βαρηκοΐας για τυχόν απαραίτητες επισκευές:

Αντικατάσταση μπαταρίας = 49,00€

Μικρές επισκευές = 59,00€

Μεγάλες επισκευές = 149,00€

Οι μικρές επισκευές αφορούν κυρίως οπτικά ελαττώματα. Οι μεγάλες επισκευές, από την άλλη πλευρά, είναι απαραίτητες για τεχνικά πολύπλοκα ελαττώματα. Ένα παράδειγμα είναι ένας ελαττωματικός επεξεργαστής

.

Εμείς ανυπομονούμε να σας καλωσορίσουμε σε ένα από τα εξειδικευμένα καταστήματά μας! Μπορείτε εύκολα να κλείσετε ένα ραντεβού μέσω email στο hallo@mysecondear.de ή τηλεφωνικά στο 030 31193965.

Εξυπηρέτηση πελατών

Δεν διστάζετε να μας καλέσετε στο
+49 (0) 30 3080 6040.

.

Επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Μπορείτε να μας γράψετε στο service@mysecondear.de